Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Tänään olen ainutlaatuinen

"Tänään olen ainutlaatuinen;
En ole enään se, joka ei voinut,
en ole enään se, joka ei rakastanut,
en ole enään se, joka olin eilen.

Tänään olen ystävällisempi, viisaampi,
suvaitsevampi tekoja ja sanoja kohtaan.
Katson paljon terävämmin,
ja otan asioita huomioon.

Tänään minä en katkerasti itke,
ja jos kyyneleet virtaavat pitkin poskiani,
en syytä itseäni yhtään,
tässä merkitsevässä olemattomassa hetkessä.

Tänään minä oletan,
vaikka tulevaisuutta ei voi ennustaa.
Ja ikinä ei voi tietää,
mistä tulen löytämään itseni.

Tänään katson ihmisten sisimpään,
avoimella sydämmellä, jättäen kivun huomiotta.
Osaan luottaa ja kuunnella,
ja antaa huolenpitoa ja rakkautta.

Tänään olen ainutlaatuinen;
Minä osasin, ja minä pystyin
tulemaan onnelliseksi."

-Paula Haverinen




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti