Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Tarvitsen hänet

"Tarvitsen hänet, joka katsomatta ongelmiin ei jätä mua yksin.
Joka parantaa mun haavat ja hyväksyy mut näin.
Tarvitsen hänet, joka rakastaa mua todella,
joka ymmärtää elämää ja ottaa yhdessä jokaisen seuraavan askeleen.

Tarvitsen hänet, joka ei tuomitse virheistä,
ja huolenpidollaan kirkastaa arjen.
Tarvitsen hänet, joka haluaa jakaa tunteet;
niin surun, kuin onnenkin,
hänet, joka kuuntelee ja ymmärtää.

Tarvitsen jonkun, joka on todella arvokas,
jota minä kunnioitan ja hän kunnioittaa minua.
Tarvitsen ritarin, rohkeimman soturin,
joka suojelee ja puollustaa minua.

Tarvitsen hänet, jonka vierellä en pelkää olla,
jonka vierellä on turvallista.
Tarvitsen hänet, joka vannoo jäävänsä ikuisesti vierelle,
hänet, joka sanoo: 'en lähde ikinä'. "

-Paula Haverinen


2 kommenttia:

  1. voi miten ihana! kuvaat hyvin ajatuksia, joita munkin päässä tällä hetkellä liikkuu.

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Samoja ajatuksia minullakin päässä.

    VastaaPoista